ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Οι τρόποι που μπορείτε να παραγγείλετε είναι οι έξης:
1. Μέσω του site μας.
2. Τηλεφωνικά στο 28410-82197.
3. Στο κατάστημα μας Περιοχή Σταυρός Άγιο Νικόλαο Κρήτη
4. Μέσω email στο info@koytantos.gr dimkoyta@yahoo.gr
Όλες οι τιμές που υπάρχουν στην ιστοσελίδα www.koytantos.gr συμπεριλαμβάνουν φόρους και ΦΠΑ.
Οι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:
1. Με αντικαταβολή (μετρητά):
Όταν το προϊόν είναι μέχρι 30 ογκομετρικά κιλά, η αποστολή γίνεται με εταιρία courier και είναι διαθέσιμη η πληρωμή με αντικαταβολή. Όταν το βάρος είναι πάνω από 30 ογκομετρικά κιλά η αποστολή γίνεται με πρακτορείο και δεν είναι διαθέσιμη η αντικαταβολή. Συνήθως τα προϊόντα αυτά είναι τα έπιπλα, τα πολυκαρότσια και τα πάρκα. To ογκομετρικό βάρος προκύπτει από τον διεθνή τύπο πλάτος x μήκος x ύψος /6000.
2. Πληρωμή στο κατάστημα:
Μπορείτε να παραλάβετε και να εξοφλήσετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει στο κατάστημα είτε με μετρητά είτε με χρήση τις πιστωτικής σας κάρτας.
Τρόποι αποστολής:
1. Με εταιρία courier και παράδοση στο σπίτι σας.
Όταν το δέμα είναι μέχρι 15 ογκομετρικά κιλά θα παραλάβετε το δέμα στο σπίτι σας από την εταιρεία courier "Γενική Ταχυδρομική" ή την ACS . Το ογκομετρικό βάρος προκύπτει από των διεθνή τύπο μεταφορών (πλάτος x μήκος x ύψος /5000).
2. Με εταιρία courier και παραλαβή από το κατάστημα της εταιρείας courier.
Όταν το δέμα είναι πάνω από 15 ογκομετρικά κιλά θα παραλάβετε το δέμα από το κατάστημα της "γενικής ταχυδρομικής" ή ACS της περιοχής σας. Τα προϊόντα συνήθως που αποστέλονται με αυτόν τον τρόπο είναι καρότσια, καθίσματα, στράτες και γενικός προϊόντα αρκετά ογκώδη. Η παραγγελίες εντός Κρήτης παραδίδονται στο σπίτι του πελάτη. Το ογκομετρικό βάρος προκύπτει από των διεθνή τύπο μεταφορών (πλάτος x μήκος x ύψος /5000).
4. Με μεταφορική εταιρία όταν το προϊόν είναι πάνω από 30 ογκομετρικά κιλά.
Όλα τα πολυκαροτσια, όλα τα έπιπλα, τα πάρκα κτλ στέλνονται με μεταφορική εταιρία και δεν είναι διαθέσιμη η αντικαταβολή. Επίσης η παραλαβή του προϊόντος θα γίνει από το γραφείο της μεταφορικής εταιρίας και όχι στο σπίτι του πελάτη. Όταν ένα προϊόν αποστέλλεται με μεταφορική εταιρία, αυτό σημειώνεται στην περιγραφή του. Συνήθως τα προϊόντα αυτά είναι έπιπλα, πολυκαρότσια, πάρκα κτλ.
Επιστροφές & Συχνές ερωτήσεις
> Ερώτηση: Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Το μαγαζί μας φροντίζει ώστε η ποιότητα των προϊόντων του να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινά από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελατωμματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το μαγαζί μας και να αναφέρετε στους συνεργάτες μας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν.
Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το πρόβλημα τηλεφωνικά. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνει την εταιρεία μας εάν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 20 μέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 20 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.
> Ερώτηση: Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που τελικά δεν μου αρέσει;
Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος ή ελάτωμμα του προϊόντος γίνεται με την επιβάρυνση του πελάτη με τα μεταφορικά υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται άθικτο στην αρχική του συσκευασία.